Openbedrijvendag!

12 september 2023
deel dit bericht:

Benieuwd naar wat er achter de schermen van een ziekenhuis gebeurt? Het O.L.V. van Lourdes Ziekenhuis Waregem zet op zondag 1 oktober de deuren open voor het grote publiek tijdens OpenBedrijvenDag.

Wat kan je verwachten? Een unieke blik achter de schermen van ons ziekenhuis. Je komt op plaatsen waar je normaal niet zo maar kan komen. Denk aan de pijnkliniek, het operatiekwartier, nucleaire geneeskunde en medische beeldvorming, maar ook prenatale diagnostiek via echo. Ontdek de innovatieve technologie die dagelijks gebruikt wordt in de ziekenhuisomgeving. Onze artsen en verpleegkundigen vertellen je graag meer over de ingrepen en procedures die ze dagelijks uitvoeren.

We voorzien ook kinderanimatie. Iedereen is van harte welkom tussen 10.00 en 17.00!