FAST 4-ward: wandel en quiz mee

03 oktober 2022
deel dit bericht:

Met Fast 4-ward zetten we je in beweging! Geniet van interactieve wandelingen in de groene regio's rond de ziekenhuizen van het E17-ziekenhuisnetwerk, in het kader van Wereld Beroerte Dag (29/10).

Wij hebben 2 mooie wandelingen voor je uitgestippeld in de buurt van ons ziekenhuis. Aan de hand van de app izi.TRAVEL krijg je tijdens de wandeling een aantal vragen om je kennis over beroertes te testen of te verbeteren.

In de brochure vind je een praktische handleiding bij de app, samen met een korte uitleg over FAST 4-ward en beroertes.

We hebben 2 routes voor je uitgestippeld: een langere wandeling (7,5 km) en een korte, rolstoel- en kindvriendelijke wandeling (3,4 km). Je kan de wandelingen doen van 1/10 tot 29/10/2022. De ideale gezonde activiteit voor een kleurrijke herfstdag!

Zoek in de app op de zoektermen 'FAST 4-ward Waregem 7,5km' of 'FAST 4-ward Waregem rolstoel- en kindvriendelijk 3.5km'

Alle informatie over de routes vind je hier.

herfst 2